مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-18اقتصادي

آزادسازی 65 هزار متر از اراضی ملی در لنگرود 


فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف 65 هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش بیش از 980 میلیارد ریال در شهرستان لنگرود خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف 65 هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش بیش از 980 میلیارد ریال در شهرستان لنگرود خبر داد.

سردار عزیزالله ملکی امروز، 27 آبان ماه با اعلام اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی با اشاره به دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای منطقه چاف شهرستان لنگرود و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی برای پیگیری موضوع ضمن هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، این شخص 65 هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله فنس و سیم خاردار محصور کرده است.

این مقام ارشد انتظامی از معرفی متهم 42 ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و با بیان اینکه با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 65 هزار متر از اراضی ملی در لنگرود 

آزادسازی 65 هزار متر از اراضی ملی در لنگرود